torsdag 14 oktober 2010

uppdatering av Sofläski


Har lite svårt att röra mej idag, så jag har suttit på min sköna stol och bara jäst.
 Träningsvärk med stort T och stort V...

Träningskläderna är redo för imorgon, (vi kör varannan dag) en större T-shirt än sist för att minimera valk-flash'ningar men samma byxor som sist även om jag inte tvättat dom. Svetten har la torkat in vettja! (så skulle man säga i Göteborg tror jag) Jag är peppad men behöver ett pannband så jag inte får svett i ögonen. Ska nog köpa ett imorgon, dom har fiiina pannband där vi tränar!

Har hållit mej i skinnet idag, nästan. Lite chokladnötter blev det visst innan lunch, men direkt efteråt öppnade jag fönstret ett tag för att frysa. (då bränner man minsann fler kalorier har jag hört!) Dock hörde jag, i huvudet, chefen's raseriutbrott när elräkningen kommer, så jag stängde ganska fort igen. Lagade istället en äcklig middag så jag inte skulle svulla i mej alltför mycket. (det är verkligen ett bra knep...) Om någon behöver recept på äcklig men nyttig mat så är det bara att kontakta mej genom bloggen.

Nu efterlyser jag Bullen's inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar