lördag 23 oktober 2010

Bullen har gett upp

Ja, inte på träningen, där kör hon på lite bättre än jag trodde faktiskt... :D Dutti kicka! he he he

I fredags körde vi ett gym-pass som var så effektivt och hetsigt att jag behövde lugna ner mej på kvällen med............ fan, det har jag glömt... men jag tror det var gott! Och jag vet att jag hoppade hopprep som en besatt efteråt... (då måste det ha varit jääääklit gott!)

Skit samma, huvudsaken är att man kämpat som min kära mor alltid säger. Men det tycker jag är bara bullshit. Vadå huvudsaken??? Hur kan DET vara det viktiga? Det viktiga är väll för fasen RESULTATEN!?!?!?! Håller ni inte med mej?
Kämpa är bara jobbigt.

Varför är jag så mallig och hurtig idag då undrar ni säkert nu?? Jo, för idag klämde jag på mej ett par gamla brallur!!!!! Wopp, wopp, wopp! I fem hela timmar hade jag dom på mej. Sen blev det en snabbtur till akuten för att få igång blodcirkulationen och hjärtat igen, men va fan, det kallar jag RESULTAT!

Detta TROTS att jag är löjligt PMS'ig just nu OCH jag åt pommes med dipp igår så jag fortfarande är mätt! (eftersom jag har underhållit flödet av mat under dagen också! :D )

NOTERA att dessa brallur inte kom över röven på mej innan jag började träna.

Ha det bra alla fetton där ute!

Stor, mjuk och varm Kram, Sofläski

PS. Vad Bullen verkar ha gett upp på är såklart BLOGGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar