lördag 23 oktober 2010

Förbannad!

Måste få skriva av mej lite...

Jag blev RASANDE när jag läste den här artikeln i Expressen: En jäääkla dålig artikel

VEM har utsett henne till något slags orakel?

Jag blir irriterad på att det finns folk som faktiskt förespråkar att "alla" ska se likadana ut och som försöker trycka in folk i olika fack beroende vad dom har på sej!

Jag blir så ARG när jag vaggar förbi Stureplan och allt man ser är någons slags trögflytande massa av icke-färger.... Med undantag av några "djärva" röda klickar. Jag blir verkligen ursinnig! Jag ser inte människorna och dom kan ju inte vilja bli sedda eftersom dom ser ut som klonade begravningsgäster allihopa!

Jag hackar inte på Stureplan, det är bara så uppenbart och extremt där, men nästan överallt i Stockholm ser man samma sak. Det finns några modiga själar som har personlighet och som inte har fallit i "mode"-fällan. TACK OCH LOV!

Inte för att jag är någon mode-expert (tack och lov) men kom igen människor! Uttryck er! Lek! Ha kul! Låt er bli glada av färger! Av att vara annorlunda!

Med en arg underton, Sofläski

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar