lördag 16 oktober 2010

Bullen säger sitt.

Tja, bullen in tha house. (Eller blogg kanske man säger? Aja whatever?)
Ska iväg på körkorts-utbildnings-helvetes-skit nu idag. Ni vet en såndär kurs man måste gå på. Helvete vad jag är sugen på pizza. Skulle mycket hellre äta det än att sitta och dösvettas i en lokal i tre timmar, samtidigt som man får blodstopp runt magen för att jeansen trycker åt så hårt och fläsket väller över kanterna. Det är ju så obekvämt menar jag...

Fast vadfan, hellre det är att följa med den hysteriska hyenan Sofläski till gymmet... Nu när jag tänker efter så är nog inte den där kursen så farlig iaf. Vi ska ju ändå äta lunch (och då menar Bullen MYCKET luuuunch) efteråt. Sofläski kommer visserligen att döda mig och säga att 'nu har du förstört hela veckans träning'.. But you know what, So-fucking-Fläski? I don't give a fnuff!

Ne, nu måste jag gå. Frukosten väntar! (Hehe..)

Peace out// Bullen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar