torsdag 14 oktober 2010

Tja. Bullen här.

Skulle beskriva mig själv som rund och go. Väldigt rund och go. Gillar inte långa promenader eller motion över huvud taget egentligen. Tyvär dras jag med till gymmet av Sofläski (grrr...) som av någon anledning ylar som en stucken gris om hur "viktigt det är att komma i form". Jag vet inte. Det är inte riktigt min grej. Det jag menar är att... Jag är fet, jag vet. So what?

Dessutom. Kolla fördelarna med att vara tjock: Ingen vågar bråka med dig i rädsla för att du ska sätta dig på en och kväva en till döds. Du behöver aldrig köpa någon stor och dyr vinterjacka för att hålla värmen. Det gör fläsket så bra åt dig redan! Du får alltid mer mat än alla andra då du har en 'större kropp och därmed behöver mat'. (Enorm kropp passar nog bättre in på mig, bullen. Men det hör inte hit) Iaf, o.s.v. o.s.v. Erkänn att du blev lite sugen på att bli tjock nu när du insåg fördelarna med det va? Too bad, det krävs nämligen a lot of effort och mod för att klara av att bli såhär stor. Inte alla som klarar det. (Stolt.)

Jaja, vi hörs väl då. Om man inte dör av ansträngning på gymmet...

Peace out. // Bullen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar