fredag 15 oktober 2010

Eye of the Tiger!

Sjukt skönt att ha gymmat!
Bullen var inte riktigt med på noterna, men där gick vi och flåsade i första snön på väg till gymmet! (Märkte ni hur snyggt jag fick in att det snöade?)

Satte mej vid första maskinen, för magen, och tog i utav bara h....e! Och fan! Jag FES! Högt och ljudligt samtidigt som kroppen vrålade och jag lyckades inte ens rubba fanskapet!

Jag var i alla fall så otroligt snygg i mitt nya, röda frotté pannband att jag återfick min charm rätt fort. ;)

När jag höll på med sista maskinen så grinade jag högt och ville ge upp, då hände ser otroliga... Världens bästa träningslåt, den som Rocky tränar till, spelades på högtalarna.... Då... Då kända jag att jag skulle fixa det och med förnyad energi tvingade jag kroppen att lyyyyyyyda!

Direkt efteråt, ICA Maxi!!!!

Nu är det fan FREDAG!!!

Glad helg!

Mjuk kram, Sofläski BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar