lördag 16 oktober 2010

lite sårad och trött

Känner verkligen inte för att gymma imorgon...
Lite sårad över Bullens påhopp, men jag gick på Chokladfestivalen här i Stockholm som en tröst. Grabbade tag i all gratischoklad jag kom åt och doppade fingrarna i chokladfontänen tills vakterna kom och slängde ut mej. Kanske inte var så nice att sätta ett knä i ryggen på en av ungarna som stod där med en tandpetare... Men jag var ledsen! Kom igen! Och varför ha en chokladfontän om man inte ens får smaka???

Efteråt gick jag runt i stan och flåsade, backa upp och backe ner, för att gå bort lite choklad tänkte jag. När jag kom hem åt jag en pizza eftersom jag var utsvulten...

Ja... Inte en bra dag....

Men JAG tänker inte ge upp!
JAG tänker göra "Come Back" imorgon!
JAG ska bli smal, snygg och cool!

Nu ligger bollen hos dej Bullen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar